Isnin, 3 Jun 2013

INTRO TO YOU ALL MY BESTIE FOREVER !

INTRO ?

ouhkay now im want to intro all of guys who my bestie forever :) Intro this is my Bestie Hayathul Afiqah Baha nd Siti Hajar Zamri :'D ouhkay diaorg ni kepala gila2 lah jgaks dgn aku. Sekepala lah katakan? Right? Kita org ade perbezaan. Perbezaan dri segi ape? Haa .. kitaorg beza dri segi bentuk bdan, pemikrn, dan jugaks ketinggian. Hokayy yath ni dia kurus sesangat. tp ade lah isi sikit. dia ni kuat menangis. hishh hishh hishhh. taktahu lah mengnes sbb ape. mcm2 dia ngnes. sbb aku ngnes puns dia ngnes jgaks. hee dia ni pmikran sedikit mnyakitkan hati. kekdang bnde yg serius dia buat main. dan bnde yg guraau dia buat sbgai serius. cm pelik kan? hhaa :D susah kan tok korang faham. hhaa tu laa aku sndiri dgn aja smpai naik angin. dia ni tinggi org ye. tggi dpd aku maklumlah aku ni t'bantut kot haha XP okayy second aja org pngel dia ketot je. tp dlm kelas kitaorg smua pngel dia ' TIJAH ' haha :'D terasa rindu pulak kt ustazah hafizah dulu. time blaja agama. Missyou cikguu :** aja ni pmikran dia agak matured sikit. t'lalu matured puns salah. matured sikit puns salah. hmm bila aku dgn yath ade msalah. haa budak kecik ni lah yg selesaikan msalah2 kitaorg. even dia sndiri ade msalah. bak kata pepatah susah senang sama sama. uwekkk xP hhaa :'D cengituu pulakk dah? * dia ni agak pendekk sedikit dpd kitaorg. mcm dia haa yg pling kecik kat situu . so dia budak kecik kene haa tlog selesaikan kan? hhaa :D tp dia ni kuat makan. even bdan dia kecik. cuma now bdan dia dah gumokk sdikit. tu lahh mkan je. sbaik aku ni jd tmpat simpnan duet dia bila rehat. so aku akn sekat duet dia. takmoo mkan bebanyakk! hmm diaorg ni takpenah taknak kawan dgn aku even dulu aku ade sikit msalah yg diaorg takjangka. even msalah aku dgn boyf ke adik ke abg ke lagi2 kakak. diaorg takkesah tp yath jela. taksuka sgt aku ade akk angkt ni. hmm ntah. mybe dia taksuka kak ety jd akak aku kot? hmm takpe lahh yg pnteng friendship kita smpai bebila. kitaorg ingt mse cuti bulan 6 ni yath balik sini sbb dia stay kat kota tnggi kan. kitaorg nak buat lagu tok yath. haha :D kot. ntahh mybe kitaorg nak buat lagu tok kita b'3 je. nk msok youtube. buat parody lahh ape bagai. tp ntah snyap je. hahah cuma dah lame takspendtime dgn yath. btw kitaorg ade amek gmbar aww b'3 b'2 nd mcm2 haa waitt haaa ................ LOADINGGGGGGGGGG OOO..OO



KAMI SENTIASA BERSAMA WALAU DIMANA JUA BERADA # CEWAHHH BUNYI AYAT NI TAKBULEHH BLAA HAA :'D LOVEYOUU GUYSS :*** MUACHHHH !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan