Ahad, 30 Jun 2013

CELEB BETHDAY AKAK :*

Kitaorg celeb bethday akak kat Bukit Layang-Layang :) Mmg dah lama kitaorg plan dpd akhir bulan 4 taksalah aku lah , akak yg ckp . tp aku taktauu puns akak taktauu yg bebudak nih nak suprise kan dia . Masa petang tadi sampai je kat Bukit Layang-Layang . Alyn panggel2 aku , aku ingt ape lah . Rupanya alyn suruh aku tutup mata dia . Aku puns rasa pelik lah jgks kan ? Asal aku pulak yg kene tutup mata dia , then aku baru ingat . Aku ni kan adik ye kak ety :) so alyn dgn aku dduk kat tands lama lah jgks . Then bwak akak jenjalan , smpai je kat tempat pondok yg ade jaga tuh . Aku tutup mata akak . Sebelom tuh alyn ade bg sapu tangan dkat aku dlam tandas tadi . Tp akak boleh terperasan pulak alyn ade bg aku sesuatu . Alyn cakap , dia bg sapu tangan aku . Then nak tutup mata akak tuh , akak terperasan yg aku nak buat something kat dia . Aku ingt dah kantoi rupanya belom . Aku ape lagi tutup lah mata dia . Haha aku tertutup mulut dia pulak , aku g betul kan . tuh yg ckp dgn dia bole bernafas tak ? Dia cakap hidung bole bernafas tp mata takbole bernafas nih . Haha kelakar tauutak ! :'D cuma ada sedikit bahasa dia kasar dgn aku , sbb mybe dia dah terbiasa dgn kengkawan dia cengitu kan . I't sokay lah , aku dah biasa dah kene dgn akak cengitu . Pstu pimpin tangan dia kuat2 sbb nak bawak dia yg dah taknmpak pape :') like cm org buta tauu . So ada jgks pengajaran aku kat situu , yg akak sayangkan aku sesangat . Nd aku tetap jga akak aku , syg akak aku , nd mngaku dia tuh akak aku even dia buta kayy :* hee * aloooo so sweet lah eshaa nih auwww :* alyn lah jahat tauu , dia suruh bwak akak aku lalu kat naik tangga tuh . Kesian kaki akak aku sakit haha :'D kitaorg cuma bayangkan akak kat tgh jalan nak g mcd :3 haha akak cakap diwaider ^^ then ada longkang besar lah . bebetul tadi seriusly , akak mcm terasa ade longkang besar . Padahal depan tuh rumput cuma tanah kat rumput tuh tengelam sedikit tuh yg dia rasa cmtuh . Tapi pape puns akak aku tetap comel even takot muke poyoo gilaa ! muka arokk , muke ngehngehngeh ;'D dgn suara besar dia ea ? hee :p then sampai je kat satu tmpat tuh . Norli suruh aku dgn alyn lepaskan tgn . Tp yg pelik ye time tuh akak lepaskan tgn dia dpd aku nd alyn tauu . Cm dia tetahuu je kan ^^ pastu dia crik lah kitaorg nih haa smpailah Norli tolong sbb nak suruh akak cangkuk tiupp kek :'D bilaa bukak je mata dia . jengjengjengg dia rasa nak mengalirkan airmata je tauu :'D hee tgok depan mata dia ade kek . Then myra hidup kan lilin , tp tgl satu je . yg lain dah terpadam sbb angin sepoi sepoi bahasa sangat haha :''D then akak potong kek tuh . aku ada tangkap gambar akak masa tgh potong kek . Dalam fonee aku simpan buat kenangan . Iyelaaa , tahun nih dapat meriah sikit celeb bethday dia . Tahun lepas takmeriah sbb aku bawak dia g makan KFC :') kurengg lah . Takmcm ptg semalam kan kan ? ^^ Then merayap sane sinih . dduk kat pentas . Then dduk kat pondok , amek gmbar dgn akak :) smua sekali . Then bebudak nih bg akak aku hadiah . Byk akak aku dapat hadiah . Terutama hadiah paling besar iaitu patung kegemaran dia ELMO :) wrne merah babe . Haha untungg lah akak dapat patung fvrt dia kan ? Impian dia nak patung tuh tahun lepas , taktercapai puns sebab aku takda duet time tuh . Skang nih pun tgh pokai sbb duet topp byk sgt lari tauu . Kalau tak dia dah dapat patung ELMO dia ptg semalam . Tp takesah lah asal kan aku dah bg ape yg dia perlukan . Dia perlukan aku , dia perlukan aadik dia :) Aku sayangg NurIzzatyFaiezar ! <3 Terasa sangat sungguh amat paling bahagia dengan akak aku tadi tauutauu . Even kitaorg taksweet mane puns tadi , tp dapat jgak aku memanja dgn akak aku sendiri . Padahal depan kengkawan dia tauu . Haaa :') Aku sentiasa dgn akak aku buat selamanya :* ILOVEYOU BELOVED SISTER <3




KAMI TAKKAN TERPISAH SELAMANYA ! NURIZZATY TETAP AKAK AKU . DIA AKAK AKU DUNIA AKHIRAT :* AKU SAYANG DIA , JGN RAMPAS DIA DPD AKU ! SIBLINGSS --*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan