Selasa, 11 Jun 2013

HAHA KESIAN AKK TAKOT PSL SMLM :P

assalamualaikumm haa . sinisini aku ade story kelakar ni . haha comel jgaks aku tgok :'D smlm aku tanye kak ety psl duet aku pde dia . dia rase cm aku bg dia byak duet tp takpuns hee :3 act sikit je . lebih ye aku dah amek g pcrmlm . then bli ape yg ptut . tp dia takot :( takot sbb ape ? takot aku tuduh dia amek duet aku tnpa pengetahuan dia . haha :'D ape haa akak ni . haihh gelabah sgt . aku bukan tuduh dia lah , aku cuma tnye je . aku percaya dia . takkan lah dia nak amek duet aku . itu terpulang pde dia lah kalau dia nk tipuu aku kan ? tp dia kene tahu yg aku percaya dia sepenuhnya . aku percaya dia pgg duet aku . itu klau dia tipuu , dosa dia dgn Allah lah . tp aku percaya yg dia takamek . sbb dah stahun lebih aku jd adek dia . takde puns dia nak buat cmtuh dgn aku . sbb slame nih duet aku sntiase ade pde dia . byak pulakk tuh . biasenya klau org amek duet org lain tnpa pengetahuan msti haa duet tuh tgl sikitkan ? ni duet tuh ade RM40.00 haa byak tuh . aku puns taksangka duet pde dia ade sbanyak tuh . slame ni puns aku ingt ade dlm RM20.00 lebih gituu haa sbb tuh hari mse nk start exm aku ade mnx dia RM10.00 g pcrmlm . pstu dah takde aku bg duet . sbb sbulan kitaorg taktegur . duet yg ade dlm RM20.00 pade aku dlm dompet hbes cengituu je sbb g main game dkat Tiram Mall dgn abg ayep :') haha * padan muke kan ? tulah ingtkan nak save dgn kak ety . confom lg byakkan duet aku . ni tak degil taknak tegur kak ety . itu lah padah ye :'D *hepp suka hati aku haa :p hmm ni aku nak kumpul duet lg ni . kumpul je duet sch . suruh kak ety pgg . so takde lah aku boros kan ^^ klau nak li buku ke ape ke gnue duet smpanan aku . klau yg mhal2 mnx haa ibuayah . haihh ._.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan