Selasa, 11 Jun 2013

COMEL AKK AKU TADI ._.

aloo aloo aloo comel ye akak aku tadi . haha time balik tuh , aku turun bwah then terserempak dgn dia time dia dgn norli nak g tnds . haha ckp ngan dia . haa takot ea ? psl semalam . dia senyum je . lebar plakk tuh snyum dia . nmpak gigi taring dia yg comel tuh . haha rinduu lah kata kan ? kan ^^ iyelaa dah lame taknmpak dia snyum dgn aku . dah lame takspendtime dgn dia . nd dah lame haa smua nya . maklum lah dia kan tahun nih nak spm . so aku kene harap faham nd bersabar lah smpai dia habes spm :) btw tadi dia mmg comel , dah lah kemetot , pendek . comel plakk tuh . aku yg lbih tggi dpd dia time ckp dgn dia tadi . haha ._____. pstu time balek dia tusiyen tuh , aku nmpak dia . sbb tdi aku ikut ibu amek bebudak tuisyen balek . then dia ngah tnggu bas . dia balik naik bas . hmm aku bukan ape . cuma nak pastikan dia baik tuisyen tuh naik ape . aku risau tauu ! klau dia naik bas dgn kwn dia okayy lah kan ^^ aku takrisau sgt . aku suruh dia jgn kaki , tp dia taknak haha :'D aku gurauu je dohh * yeke ? hee :3 dia snyum lg kat aku tadi time dia ade kt bastop sch dpan ^_^ comel sgt . terasa aku bahagia smula dgn kak ety *****

Tiada ulasan:

Catat Ulasan