Jumaat, 26 April 2013

26 APRIL 2013

26 April 2013 :- 05:23 PM


tadi lepak kt sch sbb penat buad kerja yg ecuk hari kantin punye . then ngah dduk2 tuh terpndang jlan sbelah sane . yg mengalah ke simpang 3 tuh kan . then ternmpak sorg budk pompuan nie , tgok seluar cm kenal haaa :D mmg betol farah yg lalu tuh . then aku ckp dgn aja " aja aja ! kak farah kak farah "
yang aja tepuk2 tgn aku smpai merah dlm mse yg same " chaa g haa mntk maaf dgn dea , pergi pergi ! " aku " TAKNAK ! TAKNAK ! TAKNAK " then dea lalu sbelah ajar . aja ckp " hai akk " dea ajar budak kawad haa tuh g sch . aku ingt dea takde kua ruma . rupenye ade hee :3 then mse balik tuh . aku tnye aja " heh ? td kau berhai dgn dea kan ? dea buad ape kt kau ? " aja ckp " hmm dea snyum then jeling aku " aku " ouh yeke ? " then mse n msuk nnas kecik tuh cmne tak bole terckp psl maaf2 nie . then aku ckp kemaafan manusia tuh pntg . so aku ckp dgn aja " hmm sbb tuh haa aku nk mntk maaf dgn farah " aja " hmm knp takmntk maaf je tadi " aku " hmm kau tgok haa dgn kau even kornag takde gaduh dea lyan kau cmne ? ape lg kalaui aku jmpe dea nd mntk maaf . aku taktau haa ape jd " tetibe aja ckp " DEA TUH SEBENARNYA SAYANG KAU SANGAT KAN ? " aku " means ? " aja " iyelaa kalau tak knp dea snggup smpai mrh2 cmnie sbb kau " aku puns terdiam nd smpai haa antaa aja balik . takterkeluar puns cerita psl farah lagi .

Heh farahh . sorry haaa terckp psl kau kt blogger nie . hmm aku luahkan je :') sory aww .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan