Rabu, 24 April 2013

22 APRIL 2013 #HAPPY2 BUAT HAL

22 April 2013
# happy2 bual hal ! yall haa #

Hmm rehat tadi , aku nmpak ety . aku dduk dpan cermin kt tmpat org jual mknn tuh kan ? then aku nmpak ety lalu depan aku . dea nmpak aku tp dea takperasan aku . acaner tuh heh ? haa kau pikir haa sndiri . then balik sch aku mcg dea nk tnye psl PJ dea . nie txt yee --,

Aku : salam , akk adek nk tnye nie . pj akak bile ? tu je nk tnye
Ety : ecuk nd juma't. knp? td adk takrehat eh? akk cri adk tauu. ingt nk bg duet.
Aku : ouh adk rehat haa td , adk dduk kt krusi dpan cermin . hmm adk nmpak akk lalu dpan adk . akak pgg spu tgn wrne coklat kan takslah adk haa . takpela akk smpan je dlm tbung ade he ?
Ety : ouh mybe akk takperasan kot syok sgt kcw mimi td. sory
Aku : ouh kcw mimi . ouhkayy takpe --,
Ety : mimi tuh adk wawa je kot
Ety : mimi tuh adk wawa je kot. tkdpt kcw2 akk dea, kcw lah adk dea. bukn ade pape pon kot. bru nk trase ape yg akk rse ke? elehh off fone konon.

Hm  sory heh ? aku mlas nk taip ape yg aku rep kt dea . mlas dan mlass . lazy gilaa tahap cipan ! hmm sory aww  . sakit hati tautakk , hmm tau haa aku pernah buad dea dulu kan . hmm aku ade akk angkt lain lg , dpan2 dea . tp aku dah brubah kan . aku ade sorg je kaka angkt . dea haa yg terakhir aww . sbb aku dah jnji dea akk aku yg terakhir takde sape yg bole gnti dea . aku dah jnji tkkan tglkan dea , tkkan abaikan dea . aku dah buad dah smua tuh . aku dgr ckp dea . tglkan farah . aku buad dgn kerelaan hati aku sediri sbb aku nk jge hati nd perasaan dea . slame nie aku buad dea terseksa dgn aku ! aku buad dea sedih , sakit hati , kecik hati . terkilan dgn perangai aku dulu . nw aku bru rse cmne dea rasa . tp aku ke yg kene mengalah smua nie . mse aku gaduh dgn dea psl farah bole haa aku yg mengalah . sbb salah aku . pikir haa ! dea bole pujok aku kan . cm aku , aku pujok dea smpai dea okay dgn aku . takkesah . tp psl mimi , aku kecik hati , sakit hati ade dea nk pujok aku . takde langsung haa . mcg aku puns takde aww . hmmm persoalan ye sekrang sape yg kene mengalah nie ? aku ke dea . knp kalau stiap kali aku gado dgn kak ety . aku je yg kene mengalah . aku je yg kene mntk maaf .! haaa kau ckp dgn akuu ! time dea gado dgn aku , dea mcg aku mntk maaf . aku senang je maaf kan dea . takkesa haa bnde dea buad tuh sakit hati tahap mane . aku maafkan je . aku abaikan smua tuh sbb aku nk jge perasaan dea . tp dea hm ....... aku dah penat haa nk gado smua nie . pnt tautak . aku mlas nak pikir bnde yg remeh nie . sbb dea akk aku yg terakhir haa aku dah mlas nk crik gaduh dgn dea . aku mengalah jelaa dgn smua bnde . biar dea je yg betul . sbb aku yg amek dea jd akk angkt aku . bukan dea . sbb aku yg kene faham dea stiap masa . kbyee mlas nak taip . meloveyoumoree <3


NURIZZATY FAIEZAR kau sayang kauu gilaaa ~ ! --,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan