Rabu, 24 April 2013

4 APRIL 2013 # WAKTU KAWAD KAKI PANDU PUTERI

4 April 2013
# kawad time #

tadi kan mse rehat otw nk dduk kt dataran aku bole pulak trnmpak farah ajar budak kawad pandu . then aku tgok je dia , tahu ! dia nmpak aku nd dea tahu aku tgok dea . sbb tuh dea buad DANGG ! je . pstu aku dduk haa , hati aku taktenang kan . aku bgun sbb rimas .

Aja : hui nk g mane ?
Aku : aku tunjuk kak farah
Aja : kau jgn buad hal cha . nt ety nmpak !
Aku : alaaaa:/
Aja : nt kau kejar yg sane , ety jgaks nt kau hilang . takpsl2 dua2 kau hilang tautak !

first lepas aja ckp tuh aku diam je  . then second yg aja ckp huu aku takpuas hati . aku bgun jgaks try g kat dea . then jalan stay kat tangga , tp aku lalu depan dea , nmpakkan diri je . lgpuns ety ade kt datran kan . aku taknak cri psl dgn ety . stay tangga smbil perhatikan dea . dea tgok je aku buad tangan cm org mintk maaf . tp lahaii dea taklayan puns , :( time tuh pkol 10:45 am sbaik time tuh ckgu takmsuk . aja suro aku buad smnthing . nak tahuu .... kejup

Aja : cha kau g kat dea kau tarik tgn dea kau salam dea then ckp adk mntk maaf pstu dah !
Aku : aku takberani haa nak buad .

Then aku naik atas , pstu masa pj kitaorg turun bwah , aku crik budak pandu . tp takde , sbaik haa hati aku nie tergerak nk g merayap aww. lalu depan kelas ety , tetibe kitaorg patah balik je dpd kelas ety tuh alhamdulilah . farah lalu dpan mata aku :'D dea lalu kelas ety kuds ? then ape lg aku dpd kelas 5B tuh lari haa kejar dea . then smpai cm nk dekat dgn dea tuh aku slowkan langkah aku . smpai je kat kntin aku terbenti , sbb aku takuds dea perasan nd dea mrh aku . aja suro aku trik tgn dea . haha aku takberani haa hoiii ! pstu dduk bwah dwan terbuka , aku tgok je farah . sbaik ha dewi pngel wani . aku mntk tlog wanie . suro ckp dgn farah ade org nk jpmpe kt tnds . apa lg hati aku berdebr2  tgu kt tnds dgn aja . smpai je dea kt dpan pintu tnds tuh , dea nmpak aku dea cm nak blaa kan . cepat2 aku ckp

Aku : sini jup
Farah : nak ape ? dah haa blaa

Hmm dea puns blaa dgn kwn dea :'( ape lg aku ngnes haa depan pintu tnds tuh . sbaik mse tuh takde sesape dlm tnds then aja terus naik atas . sbb aja gram dgn aku . dpd td dea suro aku trik tgn dea . bru bole ckp . then tgok takde org aku puns naik g tnds tgkt 3 . aku ngnes puas2 . melalak aku dlm bilik air tuh . habes merah mukee smuaa ! aja puns aade kt situ sbb dea bru perasan aku g tnds tngkt 3 . aku ngnes dlm tuh tnpa sbrang bunyi ngnes puns . sbb tuh muke aku merah then pnass ! cm tuh ahh kalau aku ngnes tnpa suara . mata aku merah gilaa ! happp abaikan mata saya haha :D pstu aku naik kelas , aku still ngnes lagi then jazz puns pujok haa aku . smpai haa ckgu dtg bljar cm biase . aja surh kali ke 3 blik jmpe farah ckp . tp aku buad kputsan aku tknak ! aku takde mood , aku balik td puns muke ketad nd msam :(


to FARAH NAZIRAH HARIS selamat tinggal selamanya :|

Tiada ulasan:

Catat Ulasan