Selasa, 28 Mei 2013

TAKTAEXT KAK ETY SELAMA 21 HARI !

TAKTXT DGN KAK ETY 21 HARI

dah 21 hari aku takde txt ety . cuma hari sabtu tuhari je . ntah lahh ape ntah punca ye smpai 21 hari dia takde mcg aku . aku puns taktahu punca ye nd aku taktahu ape salah aku smpai dia taknak tgur aku kt sch smpai dia taknak txt aku lnsung nd takrep txt aku . nak kate kan aku kjar farah lg tak . sbb farah dah g smbung blaja cuma aku dah b'baik je dgn farah . salah aku nak berbaik dgn jiran aku sndiri ? aku puns taktahu nak ngadu kat sape lagi ? ntah lahh mybe dia dah takanggp aku ni adk dia lagi kot . tuh t'pulang pade dia . sama ade dia nak aku lg ke tak ? kalau rasa dia taknak lepaskan lah aku jgn seksa aku cmni . jgn buat aku cm tnggul tnggu dia . klau rasa aku ni adk dia jge haa btul2 . aku fhm dia nak spm tahun ni atlys ATYLSYY kayy ke nak aku ulangg ! ATLYSSS dia bgtahu aku dia takbole mcg aku smpai dia habes spm bole kan ? heh ! aku bukan adk dia yg dulu lah . yg suka skitkn hati dia , yg suka b'akk2 ni . yg takpenah nk fhm dia . takpenah jge prasaan dia . aku dah brubah kayy ulangg DAH BERUBAHH . aku ubah kan sikap aku sbb ety sbb ETY ! aku ubh sbb dia dah byk bg ak pluang tok aku berubah . now aku dah brubah ety buat hal pulak . aku puns taktahu haa smpai bila aku dgn ety nk cmnie . susah tok aku byang kan cmne prasaan aku dulu dgn skang .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan