Isnin, 4 Februari 2013

I'M SO SORRY SAYANGG :*

 I'M SORRY SAYANGG :*

seriusly aku nak mnx maaf sesangat dgn kak ety sbb aku keluar dgn farah . aku tahu even dea bagi aku keluar dgn farah tapi dalam hati dea rasa takuds sgt nd rasa geram puns ade nak mrh puns ade . tapi nak buad cmne aku terpakse , sebb ibu suruh g takde geng mehh  kt sane . lagipuns sekarang aku daa nmpak kak farah daa taksayang aku sgt daa , yelaa dea bhase dgn aku puns kdang2 je ' adek akak ' kekdang terus je pngel ' aku kau ' aku dgn kak ety takde laa cmtuu sgt always manje , bile dpan mbe2 deaa je aku ' aku kau ' dgn deaa . nmpak nya kak farah daa mule taksayang aku sbb deaa taknak kak ety pikir bukan2 , biarr laa deaa sayang sgt kt adek angkt deaa yang SHAM  tuu . lagipuns deaa ade ckp dgn aku kan ? if kak ety rase deaa tuu rmpas aku dpd deaa , farah snggup tingglkan aku demi kak ety sbb taknak tgok aku dgn kak ety gadoh je . kekdang aku tgok aku dgn kak ety gadoh nih bukn laa bnde yg besar just bnde kecik je remeh gilaa . tapi nak buad cmne daa tuu yangg kak ety taknak kan ? so dgn hati yg terbukak aku terima jela . demi kepntgan kak ety jugaks nd aku . aku tahu kak ety taknak kehilngan aku nd taknak sesape puns jadi akk angkt aku kecuali deaa . deaa daa taknak b'share adek lagi daa . yelaa lagipuns aku tgok dea mane ade adk angkt lain selain aku kan ? so rase serba salah laa , tapi taktahu laa if aku mmg taknmpak adk angkt deaa yg lain selain aku . aku puns takbole agak deaa tuu ade adk angkt lain ke or takde . mmg haa dea ckp takde  tapi kita taktahu sebaliknya kan ? so aku harp sangat satu hari tuu if hati deaa betul betul daa terbukak nak bgitahu aku smua rahsia deaa yg selamnih dea rahsia kan dpd aku . nd aku berharap sgt deaa jujur dgn aku start hari nih . if dea taksayang aku takpe just bagitahu je kan aku redha laa . segalanya laa deaa bole bgtahu aku nd jujur dgn aku . aku taknak dgr lagi news yang bukan bukan , aku terpikir balek nd teringt balek news yang aku dapat tuu ----->

! DEAA MEMPERGUNAKAN AKU DEMI KEPENTINGAN DIRI DEAA SENDIRI !

memang menyirap darah aku bile dgr news yang cm **** tuu . aku taktahu laa nak percaya atau tak , sekarang still rasa cm err taktahuu laa . sama ada nk percaya atau tak .kak ety ckp , deaa takbuad puns smue tuu tapi aku rasa cm betul news tuu . susah haa nak percaya , taktahu nak percaya ckp yang mane satu . kalau aku ckp dgn org puns org takkan bole tolong haa sbb bnde nih kalau nak settle kene jujur dgn diri sendiri antara aku dgn kak ety . masing2 kene jujur hal nih . tapi masalahnya kalau akk ety betul betul jujur tapi nmpak cm tak susah jgaks nak percaya tapi kalau kak ety buad tapi deaa jujur mengatakan deaa takbuad susah jgaks . aku taktahu laaa taktahuuuu ! aku hope sgt jangan haaa aku dgr news tuu lagi . makin parah siakkk hati aku nih bile dgr bnde tuu ! makin hati aku nihh cm nak terbakar je , cm nak jeee hishhhhhhh >< bushittttt _|_

QWERTYUIOP

Tiada ulasan:

Catat Ulasan