Sabtu, 2 Februari 2013

2 FEBRUARI 2013 #MAULUD KAT SEKOLAH

2 FEBRUARI 2013 : 08:30 AM

 assalamualaikum , heyy title kt atas tu act nak story pcl maulud kt sch tadi tapi malas pulk nak story pepanjang . just siked je k . pagi tadi g amek akak ety then antaa dea kt ruma jaja(mbe ety) pstu pergi ruma hajar letak mto then terus g sch . pastu balek , balek dgn akak ety , g kedai topup then jenjalan sekejup pastu antaa akak ety balek . then terus balik ruma , sbb mmg lepak gilaa badan . nt mlm nak g maulud kt balairaya pulasan lagi . hmm =( kalau akak ety pndai bawak mto , dahlame aku ajak dea g tau malam nih . habis deaa hmm =( nk buad cmne kan ? btw sebelum mase nk masuk dewan , hajar a.k.a PHOTOGRAF aku ade snpa pic aku dgn BUNGA MANGGA =) comel sgt aww terharu aku , tgok gmbar tuu lelame . nmpak pagi tadi punya gmbar mmg comel sgt takpenah aku puji diri sendiri aww . hihi jup ehh ->>> ................................. uploading .................. loading ....................



at bawah tuu ade terselit nama kan ? hmm saje je nak masukkan nama tuu act aku rindu dea aww even kitaorg daa balek sesame .

NOTE : act aku letak name SUPERPENDEK bukan sbb aku rindu dea even kitaorg daa balek sesame tadi just aku rindukan kakak angkt aku yang pendek pluss+triple+double comel yang dulu . yang sayangkan aku , baik sgt dgn aku . take care bout aku . takkesah laa even ape sekali puns . tapi aku takbole salah kan dea kan ? sbb aku faham tahun 2013 nih deaa daa start to SPM , SPM tuu pntg tokmase depan dea . nd aku jugaks nak tgok dea berjaya depan mate aku =) meloveyoumoree akak , iyeffyuuu akak , iloveyou akak , pendek adek utk selamanya :) # adk janji takkan tglkan akk nd kecewa kan akk :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan