Khamis, 13 Disember 2012

MISS THAT OLD MEMORIES W/ SHE :(


Assalamualaikum , aku terlalu rindukan kenangan kitaorg dulu . aku ade buad salah dgn kak mimi :/ myb kalau aku ckp bebraik dgn akk aku mngkin kak mimi akan fhm yg sbenarnye aku keluar dgn akak aku . Tapi daa terlambat daa bende nih daa berlaku daa nak dekat 10 bulan termasuklaa bulan nih . Bak kata pepatah " Nasi Daa Jadi Bubur " aku just nak berbaik semula dgn kak mimi sbagai seorang memb . Aku takkan crik akak angkt lagi sbb aku taknak akak aku tuh mengamuk satu dunia . Maknenye if aku crik akak angkt lain , perang dunia ke ketiga akan berlaku dlm hidup aku . Cukup hanya sekali perang aku dgn akak aku berlaku smpai aku mengnes takberhenti !Aku just rinduu kan kenangan yg lalu . Miss that old memories mase kitaorg meredahi hujan , jln-jln kt bukit lelayang nd tasek . Stay sane dpd pagi smpai ke tengah mlm . That one memories rite ? ^^ even kitaorg takkenal lame tp taksalah kitaorg buad satu kenangan tok dikenangkan . Im so sorry dearr <3 bukan bende nih sengaja echa suruh berlaku , myb bende nih berlaku ade hikmah sebaliknya . Hikmah dea -- > 1st : memberi peluang tok kak mimi sayang nd fokus pade adk angkt kak mimi 2nd : peluang echa tok jage akak echa sndiri secara alone . Semua yg berlaku nih hanya secara kebetulan je kak mimi , takdir yg tentukan smue nih . Takdir nak kita dipisahkan sbb taknak ade mane-mane pihak yg saked hati . / Echa harap dgn pemergian echa dlm hidup kak mimi membuad kak mimi bahagia dgn adk angkt kak mimi sndiri . Nd echa akak tetap jage akak echa smpai bebile dgn pengorbanan echa sndiri . Echa berharap kak mimi doakan laaa smoge relay echa dgn akak echa kekal smpai bebile aminn . Bagi echa akak echa adalah segala nye dlm hidup echa skangg . Akak echa adalah ilham echa nd idola echa tok terus belajar . Hmm akak echa adalah orang yg pertame nd terkahir jd akak echa smpai hujung nyawa . Echa sayangg kak etyy :*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan