Rabu, 12 Disember 2012

5 DISEMBER 2012
    LEPAK-ING W/ KAK ETY :*

assalamualaikum, heyy saye rindu awak semua. hemhem nak story siked nie, mase tuh kan kaka aku temankn aku tau at ruma satu hari suntuk ! gilaa laa , byak gilaa perkare yang aneh dea buad , ketawe dea yang takpenah aku nmpak seteruk tuh , pstu dea tanye laa soalan yang taknak masuk akal aku ! pelik pelik jee orang tue tuh laa . okayy kejadian nie berlaku 5 Disember 2012 hari rabu . nak tahu tak dea tanye soalan yang agak aneh sekali ?????? nie soalan dea :: EH DEK NK TANYE NIE , KLAU AKU JD PENJAGA TANDAS ? KAU MENGAKU TAK AKU NIE KAKAK KAU ?? :: haha :D kan ? agak pelik kn cm takde soalan laen dea nak tnye . aduhyy kaka aku tuh , tapi yang takbole lupe aku lempangg dea ! HAHA ^^ superjahatt daa smpai ## smpai kn hati aku lempang dea , kuat pulak tuh . takde laa , aku bukan ape saje jeh laaa , suke suke nak mnje laa kate kn ! kitaorg keluar jalan jalan , beli burger at depan kedai mamak pstu li burger at marybrown then li air kegemaran kitaorg SUSU DUCTH LADY YOGUT pstu smpai laa malam then baru antaa dea balekk ! memang tabole lupe soalan yang kalau tanye kt professer pon orang tue tuh buad tande ?????? sebesar besar alam kt kepale otak dea . lagi satu hmmm kitaorg nak hidup sesame , cmnie . aku niat nak jodoh kn kaka aku tuh dgn abg long aku . yela nt deaorg kawin kn senang aku nk jmpe kaka aku , setiap mase aku dpt jmpe kaka aku tuh kn so takde laa jauh manee dea pergi dpd aku . memamg dea sntiase dgn abg sedare aku so dea daa betol2 jd kaka sedare aku yang sah ! yeeeeee ^_^ suke yee aku yee , yelaaa kan aku ckp aku takbole pisah dgn kaka aku tuh so crik je pape jln supaye kaka aku tuh takterpisah jauh dpd aku ! hmm sekali tunjuk gmba abg sedare aku tuh hahhhhhh ! amek kau terus jatuh hati laa ! asyik2 tgok gmba dea aww . k laa smpai sinie jeh aku nak story for tuh hari yee byebye :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan