Rabu, 11 Januari 2012

Miss Gylaa At SuperBoy ^^--


Hey stalker hary niyhh memang aku sedih sangat sangat . daa laa bad mood , lepas tuhh takk dapat dengar suare SuperBoy aku lagy . Ergg !! ^^ ! bofiee Oh My SuperBoy akuu nak sangat dengar suare kauu budaa .
daa lame kauu takk call akuu kann sepakk nak ? ^^ kauu call aku tapyy bukan mase akuu berade di sebelah phone , kauu call aku time aku daa tydo , ngah belajar then at bawah . coz tuhh aku takk angkat call kauu then aku mati kan tana terganguu . sory laa aku bukann segaje laa b . kalauu kauu call pon aku terpakse cakap yang aku niyhh ngah bz .

Memang tak bolee jawab call awak sesuke haty . n tolong laa jangan call akuu pagi pagi bute . akuu memang ngantok gylaa , laww akuu angkat pon . aku akan mengamuk ! ^^ --' I'm so really tiedd . pless laa faham perasaan akuu nye sayang . nanty ade mase aku tecxt kauu . kayy laa setakat niyhh jehh superboy akuu . i so miss your's voice biyy . i miss you yunkk ! ^^ :* tapyy yang important nyee aku sayangkan kau sangat . iloveyousomuch biyy . muahh at pipi biyy :* mood menahan rinduu kejamm ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan