Selasa, 10 Januari 2012

My SuperLady ^^--'

aku sayang sangat at mbe mbe aku niyhh yangg smue nye mencaco termasuk aku haha ^^ maluu ~ akuu daa anggap dy orang niyhh macam family aku daa . terutama nyee pade SuperLady akuu --> Hajar , Amera , Deeana & Hayathul . kiteorang selalu ngarok dalam kelass yang kami amat rindu kan . 2 Harmoni ~~ Huhu rinduu kelass termasuk laa guru kelass nye sekali Cikgu Nasrifah . I'm really love my friend , aloo nak speaking fulak . don't forget me okayy My SuperLady ^^ :* muahh ! kiteorang memang macam tuhh dari masuk kelas sampai laa habiss persekolahan . masuk jehh tahunn baru 2012 , smue nye laen kelass kann sedihh babee . :( takk dapat menerima hakikat yang kiteorang daa takk same kelass lagy . tapyy lame lame kite orang daa , kiteorang still together walaupon kiteorang berpisah . aku btol btol rinduu & sayang friendship akuu ngan dyorang . adakah akuu ade sala & silap di mate you guys My SuperLady ? laww ade forgive me rite hbyy ! Okayy let's forget it , now akuu tahuu sape yang btol btol nak kawan ngan aku . i really respect at My SuperLady . takayouu My dear SuperLady . now i want to start a new life with you guyss --> MY SUPERLADY <--
|
|
|
|
|
|


Esha , Meera , Hajar & Dekna


Tiada ulasan:

Catat Ulasan