Ahad, 6 Mei 2012

SATURDAY 0_____0

heyy , ea bolekan terus masuk story je bab aku agak takde modd ah . so takbole nak merapu sangat hee :) semalam agak MENG-HAPPYkan aku laa gilaa ! hee nak tau err --' k semalam aku nan kaka aku je , haha . ea kira untung ape . nie laa 1st time aww kua nan dea . ape laa ! --' ea korang belive tak , nie 1st time aku dpt kua nan dea ? tp mmg btol laa , selame 10 bulan aku kenal dea nie lah baru dpt kua aww . hee ^^ hah ! taklogik kan , klau korang pikir . terlalu byak mase y kitaorang amek tok kitaorang kua samesame .  keluar , keluar jgak tp hmm sayangg ye , semalam taksnap satu pic pon nan kaka aku . err --' marah k marah ! if tak , bole freeshow at blogger nie kan HAHA , kidding je laa sayang oii . lame laa jgak aku keluar nan dea , dpd pkol 5.00 until 6.00 HAHA ea ? act smpai 6.30 laa k lupelupe . tp y 30 minit lebih tuh , aku bawak dea jalan jalan , cari beg SAG .:?^^~-,- sebelum tuh kitaorang daa g pasar malam daa , tp bukan kita dueorang je aww , dea bwak 1 PUAK HAHA takde laa nan mbe mbe dea je . aku , kaka aku , lyna nd alyn . daa laa panas gilaa mase tuh , aku daa berpeluh kan . hmm peluh bukan sebb ape , sbb penat layan kepale otak kaka aku tuh ah ! if au berrase takselesa , mule lah aku naik angin nt  . kesian dea banyak kali kena marah nan aku HUHU padan muke :p ape bende ntah dea nak buat atas kepale aku semalam , a bit wierd laa kaka aku nie . then dea temankan cari beg SAG tok aku , to my beloved sister listen here :

                                      K ILOVEYOUSOMUCH KAKA ^^

--> thanks aww sbb daa pilihkan beg SAG tok adek , err --' ea baek jugak kau ea semalam kaka , selalu ye kau suke BULI aku kan kan ? ;p  tp mmg kau kadang2 je kan jahat siked , kesian kawan kawan kau , deaorang jalan kaki g pcr malam , kau sesedap je naek moto nan aku g pasar malam padahal dekad je kodd pasar malam nan bastop besar tuh! HAHA kbyebhoii <3


                          FAKTA : AKUU SAYANGG KAUU WEIYY !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan