Isnin, 23 April 2012

---> DOREMON KITAA <--

  salam satu MALAYSIA . okay nak story ape ah ? oh ye aku ade sorang DOREMON y real dalam hidup aku . knape takpercaye ke , HAHA if no belive . wait ea ?! DOREMON kita tuh comel sesangat aww . dea baek , dea keding nd dea adalah seorang y penyayang . hee ^^  k now kita nak introduce kpd korang name dea NURIZZATY BT. FAIEZAR <3 haryhary masuk sch nan dea . HAHA jeles tak , if taktakpe lah its sokyh err --' hmm act aku nan dea daa lame da kenal , kita kenal dea mase bulan 7 . 17/07/2011 . hah ! k aku sayang sangat at dea , SUMPAH gilaagilaa sayang ingat tuh HAHA ;D lepasniee , nak jage dea nd tanak kecik kan hati dea g . sudahh serik mehh ! err --' selame aku kenal nan dea , dea telah mengajar aku erti ye BOROS nd MALU . hee korang tau selame nie aku boros aww . taktahann takthann . daa bape minggu daa dea peggkan duit kita . HAHA acc name ye tuh :p nd y paling important ye . iloveyousomuch !

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan